Նպատակը`
Աշխարհաճանաչողության ձևավորում, տիեզերքի մասին տարրական գիտելիքների հաղորդում, շարջակա աշխարհի ուսումնասիրություն:
Թեմատիկ միավորներ
Նախագիծն իրականացվում է հետևյալ թեմատիկ միավորներով
խնդիրներ՝
- Սովորողների աշխարհաճանաչողության զարգացում
- Դիտումներ/դիտարկումներ/կատարելու, դրանք դասավորելու, համադրելու, մշակելու հմտությունների ձևավորում
- Երկրային, երկնային երևույթները դիտարկելու / դիտելու/և գրանցելու տեխնոլոգիայի մշակում
- Համադրելու , վերլուծելու, քննարկելու, մեկնաբանելու, եզրակացություններ անելու ունակությունների ձևավորում և զարգացում
- Աշխատանքային խմբերի ձևավորում /անհատական, խմբային, դասարանական/
- Անհրաժեշտ ՏՀՏ միջոցների կիրառում /ըստ տարիքային առանձնահատկության/
- Տեխնոլոգիական գիտելիքների ձևավորում, զարգացում, կիրառում, ցուցադրում
- Աշխատանքային գործունեության արդյունքում բազմազան ուսումնական նյութերի ստեղծում
Մայրենի + մեդիատեխնոլոգիա
Ընթերցում ենք համացանցից, հանրագիտարաններից, դասվարի բլոգից կամ այլ աղբյուրներից ընտրված տեքստը: Դուրս ենք գրում անծանոթ բառերը, Էլեկտրոնային բառարանի օգնությամբ փորձում ենք բացատրել: Յուրացրած ինֆորմացիան տեսագրում կամ ձայնագրում ենք՝ օգտվելով թվային տարբեր միջոցներից՝ հեռախոս, ձայնագրիչ, համակարգիչ: Հետո տեղադրում ենք https://www.youtube.com կամ https://soundcloud.com/կայքերում՝ հղումն էլեկտրոնային փոստով ուղարկելով դասվարին:
Կարդում ենք նյութը, ընդգծում մեզ առավել հետաքրքրող, զարմացնող, հատվածները:
Դասարանում քննարկման համար առավել նպատակահարմար է գործածել կրկնակի գրառումների մեթոդը: Որպեսզի բոլոր սովորողները մասնակցեն քննարկմանը, կարելի է կազմակերպել խմբային քննար
կում՝ բաժանում ենք երկու մասի: Մի մասում մուտքագրում ենք տվյալ թեմայի վերաբերյալ մեր նախնական գիտելիքերը, մյուս մասում ` ընթերցանությունից հետո ձեռքբերածը:
Վերջում համեմատում ենք մեր իմացածն ու սովորածը՝ ամրապնդելով ստացած ինֆորմացին: Այս աշխատանքը հնարավորություն է տալիս աշխատանքի մեջ ներգրավել բոլոր սովորողներին :
Տիեզերք,արև, լուսին, աստղ, մոլորակ և այլ բառարմատներով բառեր են կազմում, նոր բառեր հորինում, բացատրում դրանց իմաստը: Բառարանների օգնությամբ դուրս ենք բերում համանունները: Ընտրում մեզ առավել դուր եկած համանունը, պատճառաբանում ընտրությունը:
Տրված բառերով առած—ասացվածներն ենք հորինում, գրի առնում կամ տեսաձայնագրում: Այս աշխատանքի մեջ ներգրավում ենք նաև ընտանիքի անդամներին, այլ դպրոցում սովորող ընկերներին, ծանոթներին:
Ընթերցանության նյութեր/ ավանդապատումներ/
Մաթեմատիկա
Ընդգծում ենք մաթեմատիկական տվյալներ պարունակող, կամ տրամաբանական լուծում պահն
ջող հատվածները:
Հատվածներն առանձնացնում ենք տեքստից ու իրական տվյալներից օգտվելով, տարատեսակ պահանջներ ձևակերպելով, խնդիրներ ենք կազմում:
Բոլոր խնդիրները հավաքվում ենք, նկարազարդում ու խնդրագիրք ստեղծում:
Խմբայինաշխատանք+մեդիատեխնոլոգիա+մայրենի լեզու
Քայլ 1.Տեքստը ընթերցում ենք, բաժանում փոքրիկ հատվածների:
Քայլ 2. Յուրաքանչյուր խումբ ընթերցում է իրեն բաժին ընկած հատվածը:
Քայլ 3.Ուշադիր ընթերցելուց հետո, հատվածը ներկայացնում է նկարի տեսքով:
Քայլ 4.Աշխատանքն ավարտելուց հետո խմբերը ներկայացնում են աշխատանքները:
Քայլ 5.Կարդում են իրենց նկարին համապատասխանող հատվածը և ձայնագրվում:
Արդյունքում ստացվում է ավանդապատումների նկարազ արդաուդիոգիրք:
Ուսումնական նյութեր և տեսանյութեր հետևյալ թեմաների
մասին`
Օտար լեզու+ես և շրջակա
Ռուսերենով տեղեկատվական մուլտեր, տեսանյութերի դիտում, քննարկում: Օտարալեզու բառերի յուրացում:
Արեգակնային համակարգ 1 , 2 , 3 (ռուս.)
Երկիր մոլորակ 1 ,2(ռուս)
Գլոբուս, Քարտեզ
Տեխնոլոգիա+թատրոն
Տարբեր նյութերից, մրգերից, թխվածքաբլիթներից երկնային լուսատուների, արեգակնային համակարգի համակարգի մոլորակների տիկնիկների պատրաստում, յուրացրած ինֆորմացիայի օգտագործմաբ տիկնիկային ներկայացումների բեմադրում, տեսագրում,ռադիոթատրոնների ձայնագրում:
Օտար լեզու
Ուսումնական ճամփորդություններ
Աստղացուցարան